۱۳۸۷/۰۲/۲۴

کارت دعوت اساتید


این کارت دعوت اساتید است. با کلیک بر روی عکس می توانید آن را بزرگ کنید. با تشکر از آقای سعید میرشکاری که طراحی آنها را بر عهده گرفتند.

پی نوشت:عکس مربوط به مهر کانون دانش آموختگان در حال تغییر است.

13 نظرات:

ناشناس گفت...

روی کلاه آرم دانشگاه باشه چطوره؟
که هم بگه فارغ التحصیل هم فارغ التحصیل تهران؟

ناشناس گفت...

سلام به همگی
خسته نباشید...
من عکس هایی رو که مربوط به جشن شما می شه رو رایت کردم...
ببخشید که دیر شده...
امیدوارم که مفید باشن

ناشناس گفت...

با سلام و خسته نباشید.
خدمت مسئولان وبلاگ؛
لطفاً فایل دوم مربوط به طرح مُهر ها را در اولین فرصت از روی شبکه بردارید. متاسفانه فونت ها در مُهر ها درست نیست. لطفاً فایل را در کامپیوتری که دارای فونت ها B فارسی باشد، باز کنید و سپس دوباره Upload کنید. خدائیش...: فکر کردید من با این فونت ها طرح مهر دادم؟؟؟ خدائی شک نکردین؟؟؟؟؟؟؟

ناشناس گفت...

متن قشنگیه.
اما ببخشید! ما احیانا بوق بودیم اینجا؟! ما سر در نیاوردیم که چرا هیچکس در مورد طرح ما نظر نداد!

ناشناس گفت...

salam serfan khastam begam KHASTEH nabashid! Lolagar

نغمه گفت...
این نظر توسط نویسنده حذف شده است.
نغمه گفت...

آقا شرمنده، اینجا همه ی کارا روی هم تلمبار شده. طرح شما رو هم نشون بچه ها دادیم، اما باز کسی نظر قطعی ای نداد که جمع بندی بشه. این طرح هم اگه اشتباه نکنم منافاتی با مال شما نداره. این متنشه. کاش برای چاپ و ... حضوری بیاین، جمع شیم تصمیم بگیریم قال قضیه رو بکنیم بره.

نغمه گفت...

الان دوباره دیدم طرحتون رو. ببین متن که خیلی ساده است. این متن جدیده بهتره. در مورد بقیه اش هم به نظرم باید ببینیم رو چه کاغذی میخوایم چاپ بشه که ارزونتره، مخصوصا" برای این عکسهای زمینه اش.این نظر منه البته. اگه تو یکی دو روز آینده گروه بیاین خیلی خوب میشه.

ناشناس گفت...

دشمنت شرمنده باشه ;-) من مشکلی برای گروه اومدن ندارم. اما اصلا نمی دونم شماها رو کجا باید پیدا کرد! این ایمیل منه. اگه خواستین که بیام برام میل بزنین بی زحمت.
در مورد کارتی هم که درست کرده بودم باید بگم فقط یه نمونه بود. بنا رو بر این گذاشته بودم که متن عوض بشه و درضمن منتظر اظهار نظر دوستان بودم برای تغییرات.
به هر حال سپاس از زحماتتون

ناشناس گفت...

یادم رفت ایمیلمو بدم! :-d
rafibakhsh_shima@yahoo.com

نغمه گفت...

salam. ma har ruz taghriban hastim, anjoman, shora, rahro ha, bufe:P harja umadi tablo im:P

اندیشکده اینترنتی گفت...

"با سلام. ممنون از مطالب مفيدتان.......اميدواريم از سايت ما هم که در زمينه آموزش و نرم افزارهای تحت وب آموزشی فعاليت می کند بازديد نماييد.

jesika گفت...

سلام.اتفاقی اینجا رو دیدم.من ترم4 فیزیکم.اگه یه سوال داشته باشم می تونید حلش کنید برام؟برای میانترمه.منتظر جوابتون هستم به این ادرس: jesika.30ma@yahoo.com