۱۳۸۷/۰۱/۱۹

ثبت نام غیر رسمی

از آنجا که به علت بی اطلاعی برخی از دانشجویان تعداد شرکت کنندگان هنوز معلوم نیست، برای رزرو لباس و برآورد کردن هزینه و در نتیجه ثبت نام قطعی دچار مشکل شده ایم. دسترسی به برخی از دوستان میسر نیست، در نتیجه ممنون می شویم اگر به دوستانتان خبر بدهید و نام شرکت کنندگان را سریعتر به ما اطلاع دهید. از ۸۱ی ها هنوز هیچ آماری در دست نیست.
ثبت نام قطعی از هفته ی بعد آغاز میشود و عدم ثبت نام معادل عدم شرکت است. هزینه ی ثبت نام فعلا" بین ۱۰ تا ۱۵ هزار تومان برآورد شده است. اگر کمک کنید تا همه به صورت غیر رسمی تمایل یا عدم تمایل خود را اظهار کنند، هزینه ی دقیق را اعلام خواهیم کرد.

3 نظرات:

ناشناس گفت...

سلام
ذیل پستی در وبلاگ آقای مسیحی، توضیحی نوشته بودم...
مهمان ناخوانده ای به نام نغمه مطلبی رو در پاسخ یا نقد نوشته من اضافه کردند و به این وبلاگ لینک دادن.
من شما رو نمی شناسم. اما این اصلا مهم نیست. خیلی خوبه که تلاش می کنید تا یه خاطره ی به یادموندنی تو ذهن دوستانتون به یادگار بمونه. مرده ها با خاطراتشون زندگی می کنند. زنده احتیاج به خاطره نداره.
خسته نباشید می گم بهتون.
تو مو می بینی و من پیچش مو...
اگه فقط یه مرد تو اون جمع می دیدم، مطمئن باشید که به احترامش حتما می اومدم.
حتما...
شعار دادن راحته. خیلی هم راحته.به همبن خاطر دوست ندارم سر یه سری حرف ها رو اینجا باز کنم. لازم هم نیست.
من فقط دوستان دیگه رو به تامل در مورد یه چند تا سوال دعوت کردم. همین.
و عمدا هم نوشته ام رو اینجا نذاشته بودم، چون آدمهایی که اینجاها می آن، بعید می دونم که بفهمن من چی می گم.
هست با ابله سخن گفتن جنون
اما چون نظر دادید و اینجا رو لینک کردید، دیدم که بی انصافیه اگه سکوت کنم.
موفق باشید.

ناشناس گفت...

RASTESH RA KE BEKHAHID MAN BE YEKAMI KOMAK EHTIAJ DARAM.

ناشناس گفت...

har kasi az khanome neda amiri vorodieye 81 khabari darad mara ham bikhabar nagozarad.