۱۳۸۷/۰۱/۱۹

نیاز مبرم به لوگو

نیاز مبرم به یک لوگوی مخصوص به این جشن داریم تا بدهیم روی یادبود ها حک کنند. دوستانی که دستی در این زمینه دارند حتما" تا همین شنبه یک طرحی چیزی ارائه کنند.


چیزی شبیه این را آقای ترابی پیشنهاد دادند. میگذارم اینجا تا نظر بدهید.



این طرح را هم خانم حجت دادند:

9 نظرات:

ناشناس گفت...

من برای سپیده خسروی میل کردم!

ناشناس گفت...

اگه نکته ای بوده که در نظر نگرفتم بگید تا اصلاح کنم.

Ehsan گفت...

من یه پیشنهادی دارم:
کارهای مهمی که باید انجام بشه و توش به کمک احتیاج است، مثل همین لوگو، توی یه ستون با ددلاین‌هاش بنویسید و بذارید اینجا! اینطوری بهتر از اینه که یهو مثلا بگیم تا ۴ روز دیگه فلان چیز را آماده کنید!
در مورد نمایش و این‌ها،من یه چیزایی از پویا شنیدم که جالب بودن ولی پیشنهاد دیگه‌ای دارم:
آماده سازی یک تئاتر تو این مدت کوتاه، به نظرم کار سختیه! و البته هزینه بر! پیشنهادم اینه که میشه همون قصه و طرحی که قراره نمایش شود را به صورد یک فیلم کمیک استریپ درست کرد و نشان داد. اینطوری کلی از مشکلات مربوط به آماده سازی و دکور و بازیگری و هزینه حل میشه! دست آدم هم بازتره! چون میتونه توی کمیک استریپ، بنا به اقتضای قصه به هرفضایی و زمانی بره! فقط باید نقاشی بلد بود! میشه سر دوبله و صداها کلی ایده‌ هم زد!
اگه قبول کردیبد، تو این مورد ، من میتونم تو نوشتن کمک کنم!

Ehsan گفت...

این تایید کلمه را هم از بخش نظر دادن بردارید!

Ehsan گفت...

در مورد برنامه‌ی موسیقی هم، من راستش توی جشن‌ها و مراسم این‌چنینی زیادی بودم! چیزی شبیه نوازنده‌ي مهمان در یک برنامه و ... دیدم ولی اینکه کلا یک گروه کاملا جدا از بچه‌ها بیان و برنامه اجرا کنند، ندیده‌ام! به نظرم گروه هر قدر هم حرفه‌ای باشند، باز با این جور مراسم سنخیتی ندارند! مخصوصا که بین خودمون پتانسیل خیلی خوبی برای قسمت موسقی داریم. بین بچه‌هامون نوازنده‌های خوبی داریم که میتونند با هم، تو این مدت× برنامه‌های خوبی را آماده کنند! فکر می‌کنم اینکه برنامه‌ها حاصل کار خود بچه‌ها باشه، چیز مهمی باشه! آخرش هم این فعالیت‌هاست که خاطره می‌شوند و می‌مانند برایمان! اگر نه میشه رفت توی کنسرت!!!

نغمه گفت...

آقای ایرانی، من دو زار از این سیستم بلاگسپات را درک نمیکنم و این تایید کلمه را هم نمیدانم کجاست که درستش کنم. ما که از اول گفتیم این جور کارها در تخصص شماست و خودتان بر عهده بگیرید، هنوز هم دیر نشده. در مورد زمانبندی ها، فکر بدی نیست، مطرح میکنم. ولی در کل همه چیز دقیقه نودی است و کلا" فرصتی برای کاری نداریم، اینکه گفتیم تا شنبه آماده شود به این دلیل بود که میخواستیم این طرح روی یادبودها بخورد، که احتمال زیاد نخواهد خورد و از آن برای روی کارت دعوت ها و پوستر ها و ... استفاده میشود. دوستان زحمت کشیده اند نمونه هایی تهیه کرده اند و فعلا" در نظر داریم یادبودها کاشی ای باشند با آرم دانشگاه تهران.
اما در مورد نمایش. واللا ما از اولش هم نمیخواستیم تئاتر بشود، نهایتا" نمایشنامه ای که بچه ها بخوانند و فیلمی که همزمان پشتش پخش شود و شاید گاهی هم تکه هایی زنده اجرا شود، اما نه یک تئاتری که زمان بر باشد. متاسفانه بدلیل تعطیلات و نیز کارهای دیگر جشن و درگیر بودن دو نفر از اعضای گروه، نوشتن نمایشنامه کمی به تعویق افتاده است. ایده های بسیاری میتوان داد، البته اگر نمایشنامه آماده باشد. در مورد کمیک استریپ، پیدا کردن کسی که بی هزینه کار نقاشی انجام بدهد کار مشکلی است. اگر شما فردی را سراغ دارید، معرفی کنید، استقبال میکنیم. به هر حال یک چنین فردی در هر قسمتی از برنامه میتواند مفید واقع شود.
در مورد موسیقی. 79ی ها کار مشابهی انجام داده بودند. در برنامه ریزی های ما، مانعی برای اجرای بچه ها علاوه بر این اجرا وجود ندارد، اتفاقا" زمانی را برای این کار اختصاص داده ایم تا اگر شد، خود بچه ها هم اجرایی داشته باشند. اما هنوز مسئولیت این کار را کسی بر عهده نگرفته است.
البته اینها نظرات شخصی من هستند، تصحیح کنید اگر چیزی به نظرتان آمد.

ناشناس گفت...

bebakhshid finglish minevisam kibord felan farsi nadare.
mikhay man hamino ye kam moratabesh konam va be surate 2 rang baraye kart davat estefade konim?

نغمه گفت...

bezar yekshanbe migam.

ناشناس گفت...

سلام خسته نباسيد اگر هنوزم لوگو مي خواي يه سر به اينجا بزن ما كمكتون مي كنيم با قيمتش هم توافق مي كنيم.
مساله اينيست .
واسه سفرشات بيا اينجا
www.logosazan.blogfa.com