۱۳۸۷/۰۱/۲۵

اخبار این هفته

۱. هر چه عکس و فیلم و CD و... از دوستانتان در این سه ورودی، یا حتی اساتید و اردوها دارید، لطف کنید در اسرع وقت به آقای پویا احمدی تحویل دهید. اگر کسی توانایی تبدیل فیلم به VCD دارد حتما" اطلاع دهد. ضمنا" چون استفاده از تمام عکسها در کلیپ ممکن نمیباشد، در نظر داریم در روز جشن نمایشگاه عکسی ترتیب دهیم تا به هنگام استراحت بین برنامه ها مورد بازدید قرار گیرد. هر کسی میتواند مسئولیت این نمایشگاه و تهیه ی عکسها را بر عهده بگیرد به ما اطلاع دهد، هنوز مسئولی برای این کار مشخص نشده است.
۲. به چند نفر با دوربین خوب فیلمبرداری و عکس برداری احتیاج داریم. از آنجا که فیلم جشن روی CD برای علاقمندان تهیه خواهد شد، چند نفر فیلمبردار میخواهیم تا در روز جشن فیلمبرداری از مراسم را بر عهده بگیرند. حداقل دو نفر با دوربین دیجیتال عکاسی هم میخواهیم تا همان روز عکس پرتره از بچه ها با لباس فارغ التحصیلی بگیرند.
۳. به تعداد زیادی نیرو در هر امری نیازمندیم!

3 نظرات:

ناشناس گفت...

سلام پويا

1-مي تونم تو اين نمايشگاه عكسي كه پيشنهاد دادين كمك كنم.
2-مي تونم براي عكاسي با دوربين ديجيتال تو خود مراسم هم كمك كنم.
(فقط لطفا تو هر كدوم كمك خواستين بهم خبر بدين نذارين دقيقه نود!)
صبوري

نغمه گفت...

اگر از الان بگوییم که در هر دو مورد کمک کنید چطور است؟ فعلا" فایل عکسها را بدهید به پویا، تعدادی از آنها در کلیپ ها استفاده خواهند شد. باقی انشاالله میروند برای نمایشگاه. برای روز جشن هم اساسی کار داریم، یکی دو تا نیست.

ناشناس گفت...

man mitonam film be vcd tabdil konam khastid khabaram konid.
erfan