۱۳۸۷/۰۱/۲۵

فراخوان ثبت نام رسمی

برای ثبت نام در جشن فارغ التحصیلی ورودیهای ۸۰، ۸۱ و ۸۲ دانشکده ی فیزیک، در روزهای شنبه ۳۱/۱ تا دوشنبه ۲/۲ ساعت ۱۲ الی ۱۴ به شورای صنفی مراجعه نمایید. هزینه ی ثبت نام حداقل ۱۵ هزار تومان می باشد. بدیهی است که عدم ثبت نام و پرداخت هزینه، معادل عدم شرکت در مراسم می باشد. این هزینه بابت لباس و یادبود و ... است که در صورت تمایل، می توانید ریز مبالغ براورد شده را از نمایندگانی که در روزها و ساعات ذکر شده در شورای صنفی حضور دارند سوال نمایید. قابل ذکر است که با تلاشهای خانم سپیده خسروی، گروه کر به صورت افتخاری در جشن حضور می یابند و مبلغی به عنوان دستمزد دریافت نمی کنند. با توجه به ظرفیت محدود آمفی تئاتر همراه داشتن یک الی دو مهمان برای ثبت نام شدگان بلامانع است. برای اطلاعات بیشتر و هر گونه سوال و همکاری یا پیشنهاد و انتقاد، در روزهای ذکر شده به نمایندگانی که در شورا حضور دارند مراجعه کنید. بسیار واضح است که برگزاری این جشن بدون همکاری تک تک شما امکان پذیر نیست، هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم!

12 نظرات:

ناشناس گفت...

salam
axha ro be che adresi mail konam,
be mail sepide ya maile dige?
rasti emkenesh nist ke akkas braim ta axha herffeitar gerefti beshe !?

ناشناس گفت...

dar morede logo ham ye nazar dashatm : age az un arme khode goruh fizik ham tush estefade beshe kheili khube( hamun ke yek sib be shekle p hast) man un arm ro nadaram age dar dastresetun hast baram mail konid ke rush kar konam .

نغمه گفت...

اگر عکسها را روی سی دی ای چیزی بزنید و شخصا" تحویل آقای احمدی بدهید خیلی بهتر است. در مورد این سیبی که گفتید، مگر آرم گروه فیزیک است؟ من دیده بودم اما خبر نداشتم!

نغمه گفت...

در مورد عکاس حرفه ای، ما هم فکرش بودیم و آقای وخشوری هم چند قیمت حدودی برایمان برآورد کردند. اما متاسفانه جیبمان خالی است. در نتیجه مجبوریم که از عکاس های مجانی استفاده نماییم مگر اینکه یکی حرفه ای و خوبش را برایمان پیدا کنید. به هر حال نیاز به عکاس در قسمتهای متفاوتی هست، بنابراین هر چه بیشتر بهتر.

نغمه گفت...

این سیبی که گفتید آرم همایش فیزیک است نه گروه فیزیک و نمیتوانیم از آن استفاده کنیم. اما به چیزی در همان حدود احتیاج داریم که مهرش را هم بشود ساخت.

ناشناس گفت...

ممنونم از جوابهات نغمه جان.
به شدت تو فکر لوگو هستم . . .
تو وبلاگم هم اطلاع رسانی کردم که بچه ها از ثبت نام با خبر بشن .

ناشناس گفت...

منم دنبال لوگوام D-;
نگفتی برای کارت پستال چی کار کنم؟
اینکه خلاصه از موارد لازم رو هربار می نویسی خیلی عالیه, کلی خسته نباشی عزیزم :-*

نغمه گفت...

آره، نگفتم. ببخشید، میخواستم نظر جمع رو بپرسم بعد بگم، که همچین نظر شسته رفته ای دستم نیومد. اگه وقت و اینا داشتی میخوای یه نمونه به سلیقه ی خودت درست کن که نشون بدیم ببینیم باقی چی میگن. ممنون.

ناشناس گفت...

سلام
اگر امکان دارد اسامی ثبت نام کننده ها را در سایت قرار دهید مخصوصا 81 تا بچه ها 81 ترغیب به ثبت نام شوند .

ناشناس گفت...

این لینک لوگوی پیشنهادی
http://rafibakhsh.persiangig.ir/image/UT.jpg
برای انجام هرگونه تغییرات هم آماده ام.
در زمینه عکاسی هم میتونین روم حساب کنین. قول میدم پرتره هایی بگیرم که هیچ کس تا حالا نگرفته باشه!D:

ناشناس گفت...

اینم پیشنهاد کارت دعوت
http://rafibakhsh.persiangig.ir/image/invitation(1).jpg

http://rafibakhsh.persiangig.ir/image/invitation(2).jpg

نغمه گفت...

شیما جان تشکر از زحماتت.